Czy mogę zmienić zamówienie lub zrezygnować z zamówienia po jego złożeniu?
Spis treści
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Na jakim etapie jest moje zamówienie?
- Co zrobić gdy zapomniałem hasła do mojego konta?
- Czy zamówienie może zostać wysłane na inny adres niż adres zamawiającego?
- Czy mogę zmienić zamówienie lub zrezygnować z zamówienia po jego złożeniu?
- Wybrałem formę płatności przelewem. Jak dokonać wpłaty?
Tak, zmiana lub rezygnacja z zamówienia możliwa jest do czasu nadania przesyłki firmie kurierskiej.
O nadaniu przesyłki poinformujemy Cię drogą mailową oraz SMS-em.
Dopóki więc nie wyślemy Ci maila o nadaniu paczki możesz zmienić lub zrezygnować ze swojego zamówienia.
Wystarczy zaznaczyć odpowiednią funkcję po zalogowaniu do konta ELMEDICO
lub napisać na adres sklep@elmedico.pl lub zadzwonić: 63 220 21 21.